Selasa, 10 Julai 2012

The D. Done.

Buat lesen dari Feb, gigih habiskan kelas 10jam dalam satu bulan, krisis ekonomi book cuti untuk test, berkesudahan dengan Mei yang tragis, akhirnya semalam repeat test & alhamdulillah, test kedua-dua part berkesudahan dengan lulus.

Finally! Aku pemegang B2 & D.

Done. Jangan nak suruh aku buat memenda lain lagik. Ini perkara terakhir aku buat atas desakan kemahuan orang lain.

Tapi atas alasan apa sekalipon, yang dapatnya bukan orang lain, aku jugak, justeru yang paling seronok & bahagia pon aku lah jugak.
Lalalala~

Dannn... jangan nak suruh-suruh beli kete plak, buat masa sekarang kereta masih merupakan kehendak buat aku, blom capai tahap keperluan lagi. Tapi satu masa nanti wallahua'lam.

Walopon ia lambang kejayaan [katanya lambang sorang yang bekerjaya dah berkelayakan amik pinjaman & ke mana-mana sendiri selesa & bergaya] tapi buat masa sekarang ia masih adalah satu beban buat aku.

Cik Tenuk adalah keseronokan buat masa sekarang. Dan saya nak nikmati keseronokan tuh sampai habis. Whee hee~




P/S: Dear someone who will never stop taking care abt me, i'm someone different right now. Someone who acts the age. Not a kiddos anymore, so u can stop worrying. Someone who treasure money a lot also. Hahahaha~

P/S/S: Whee hee~~

Tiada ulasan: