Ahad, 30 September 2012

Normal Mode

Baikkkk. 2-3 entry sebelum neh cam dah ala-ala mood DNO jeh. Kenotttt..

Hoh, bajet 2013 baru jeh kua kan, kesahnya aku amik tau sesikit jela, ada sikit teruja tang bape ribu pekerja tah dikecualikan cukai ke pe tah, haaa, tang tu aku kurang paham sape yang dikecualikan kan tuh. Kalo termasuk sekali tang terkecuali tuh kan besh. Lalalala~

BTW tuh je la kot sesatunya yang melibatkan pekerja swasta cam aku [kalo bebetol terlibat la maklom la aku kadang blur alam nak paham apa menda dicakapkan tuh], tang bonus sume tuh memang sah tak la.

Tang bonus tuh yang berkaitan sikit bapak & adik aku la memandangkan deme pekerja gomen. Mungkin aku boleh cuba paw adik aku sikit kot, kalo deme sudi dipaw la, kalo tak sila paw diri sendiri sudahhh.

 Selain bajet, ada menda lain yang kena diberi perhatian gamaknya bulan neh.
Rumah sewa.

Alkesahnya kena pindah. Kurang rajin nak mengenang penyebab kenapa kena pindah setelah dekat 5 tahun duduk sini. Tapi apa nak dikata, layan kan jela.

Proses mencari rumah adalah sikit memenatkan.

Dannnn. Ia memang penat.



P/S: Dah berjaya bagitau pasal projek suku pertama tahun depan. Dan respon beliau adalah kurang besh. Wheee... ada masa lagik untuk proses mencucuk bagi beliau memahami. Aigoooo~

Tiada ulasan: