Jumaat, 1 Mei 2015

Custom Made T-Shirt

@custommadetshirt_mazeed

=====================================
=====================================

Perkenalkan... Akaun instagram saya yang bertemakan bisnes printing!

Eceh pakai 'saya' pulak sopan sangat.

Al kisah, bisnes printing ni dah agak lama la, dalam 2 tahun macam tu, dan berdaftar di atas nama Muhammad Asma Printing.

Eh sikit pon takde nama aku?
Eh ye. Memang takde nama aku, sebab bisnes ni adalah usaha abang aku. Dan aku ni takde kena mengena pon kecuali tukang dengar teori bisnes beliau, tukang komen design beliau (tukang tempah baju lepas tu dapat free), dan kadang-kadang tukang paksa suruh beliau promot secara online tapi takde beliau nak buat.

Justeru aku melantik diri sendiri sebagai pegawai promosi untuk bisnes ini. Di mana aku percaya sikit sebanyak akan dapat membantu abang aku yang mana dalam masa yang sama bolehla aku mintak tshirt free lagi. (Kali ni nak gambar apa ye..)

Bisnes ni bukan saja melibatkan t-shirt, yang mana bagitau la nak print apa, atau nak design macamana, nak sehelai atau sekodi, tapi jugak ada khidmat printing untuk mug, button badge, id card dan banyak lagi.

Nak tahu lebih lanjut aku akan cerita lebih sikit dalam entry akan datang.

Sehingga itu, babai~

P/S: Tunggu apakah lagi, follow la ig saya....! Hehe

Tiada ulasan: