Isnin, 4 Mei 2015

custommadetshirt_mazeed : Promosi Mei~!

Bersempena bulan Mei, maka aku dengan sukacitanya nak memaklumkan bahawasanya aku nak bagi diskaun 10%...!!

Kenapa?

Pertama, Mei adalah bulan kelahiran aku.
Kedua, Mei adalah bulan aku kawen. Hehe~
Ketiga, Mei adalah bulan mak ayah aku kawen.
Keempat, Mei adalah bulan hari guru. Kaitannya? Aku suka cikgu~!

Justeru, item yang boleh dapat potongan 10% adalah seperti berikut:

1. T-Shirt min 2 helai
2. Button badges min 20 unit
3. Mug min 2 unit (kecuali couple mugs)

Promosi sah sehingga hujung Mei 2015.

Boleh pm di facebook : https://www.facebook.com/mazeed.esfie
Atau boleh follow IG: custommadetshirt_mazeed
Email pon boleh: nm_salir@yahoo.com.my

Fastest way would be whats apps to 0136293240.



P/S: Kalau tempahan adalah untuk hari guru, aku bagi harga istimewa lagi................. why? Because I love teaching! Err... teacher.

Tiada ulasan: