Khamis, 21 Januari 2016

Sandwich Telur

Pagi ni makan sandwich telur.

Kali pertama aku makan sandwich telur ialah masa berada di Plaza Damansara. Pagi-pagi buta sebelum masuk keje singgah sebentar di 7E.

Pilihan yang ada ialah deretan sandwich, dan sumenya adalah sandwich telur.

Agak kecewa sebab aku rasa sandwich telur, apalah sangat. Lebih baik sandwich tuna, ayam dan seangkatan dengannya. Apa lah telur.

Tapi bila makan, aku terpaksa berhenti menggigit, merenung semula sandwich di tangan, sebelum sambung makan sambil menukar fikiran.

Sedap boh!

Dan hari-hari berikutnya menyaksikan aku dan sandwich telur. Sandwich lain taknak pandang dah.

Sandwich telur hari-hari pon boleh.

Begitulah kisah aku jatuh suka dengan sandwich telur 7E. Sekarang, aku dah pandai buat sandwich telur sendiri hahahaha.

Eh sandwich telur adalah satu pencapaian bagi orang tak reti memasak macam aku ya, sila jangan gelak.



P/S: Breakfast!

Tiada ulasan: