Khamis, 10 Mac 2016

Kembali kepada Sebermulanya

Setelah lebih kurang sebulan setengah menyandang tugas pemangku, aku akhirnya Insya-Allah akan kembali meneruskan tugasan asal sebelum ini.

Pada sesetengah orang, ia mungkin kelihatan kesian, seperti mana respon sorang member sejawat nih, tapi wahai member, percaya lah, ia tidak kesian mana, tugas tersebut masih terlalu berat untuk membermu yang ada masalah jati diri ni.

Jujurnya, aku belum bersedia untuk tugas sebesar itu. Ia memerlukan pengorbanan yang bukan sedikit, dan rasa ikhlas masih gagal aku pupuk, justeru berlaku pelbagai peristiwa tidak diingini dalam masa sesingkat itu.

Cukup lah sebulan setengah. Sekadar aku cicip sedikit bagaimana rasa pahitnya espresso. Rasanya latte atau mocha lebih sesuai untuk aku.

Makanya, wahai tong merah, we meet again! Lets work together to the end.


P/S: Hello skirt, bye pants. Muahahahaha~

Tiada ulasan: