Jumaat, 2 Disember 2011

1st December~

This is a special entry for a friend named LB - LadyBird.

1st December is her birthday, unfortunately, beralasankan hari ni keje, maka aku terlupa tentang neh.

Justeru, LB, ini titipan hari lahir untuk anda.

Pejam celik dalam asyik gaduh, bertekak dan berkawan, dah 8 tahun usia perkenalan. Dari awal remaja sampai la dah tak brape remaja lagi.

Fakta tentang LB.
- sangat ramai kawan - tapi kawan beliau memang tak masuk dengan aku
- perintis nickname aku sekarang
- sensitif, mudah merajuk tapi senang je nak pujuk
- sampai sekarang, kitorang tak penah ber-aku kau

- antara kawan yang aku tak penah rasa jauh walopon hakikatnya kitorang tak penah lagik sesama lepas SPM ntah bape tahun dulu


Dah lupa bila kali terakhir kitorang jumpa. Walopon aku akan balik kampung seminggu, tapi LB yang merupakan postgraduate student kat somewhere kat Terengganu tak balik kampung masa tuh.

BTW miss LB,
Happy belated birthday. After 8 years, this is my first time wishing u a belated besday, keke~

*tak macam titipan hari lahir langsung~lalalalala


P/S: U're getting OLD. lol

Tiada ulasan: