Ahad, 18 Disember 2011

Cabaran 30 Hari! - Tamat -

Cabaran 30 hari berakhir.

Yang mana boleh la dikatakan tak berjaya.

Heh, kalo berjaya aku memang powerpuffgirl btol. ^^

Tapi kesannya memang besar la.

Baik, kembali pada cabaran tempohari.

Target:

1. 3 liters plain water per day
Bertahan 2 minggu je. Minggu ketiga balik kampung, dan sangat susah nak minum air sebab asik jalan je.
Alasan kan. Keke..

Tapi at least plain water nyer image dah agak ok di mata aku. Tak lagi scary cam sebelum neh. ^^

Perkara besar yang berubah dalam aktiviti pemakanan aku.
Aku minum plain water.
Wuhuuuu~


2. No Coke!
Berjaya ok. OOOyehah!


3. No Vaseline for super dry lips
Failed. Tettt!
Bibir tetap jugak merekah dengan pedihnya walopun minum air dalam kadar banyak.


4. No Coke!
Seyes tak minum ok.


5. No Jajan... (1 week only~ haha)
Waahhhh... yang ni paling berjaya. Blom makan jajan sampai hari ni!
Keterujaan aku kat jajan sangat tinggi ok. Shopping lima nam ploh ringgit untuk jaja n saja.


6. No Coke!
Seyes berjaya. Semalam tamat cabaran aku celebrate ngan segelas coke. :D


P/S: Nak mulakan cabaran semi sebenar. Bermula... esok kot. Keke~

Tiada ulasan: