Jumaat, 23 Disember 2011

BIAS Perempuan Cantik!

Adil dan saksama. Takde maknanya.

Mana wujudnya adil dan keadilan neh?
Jadik LIFT pon BIAS!

LIFT yang bias pompuan cantik. Mungkin bukan opis aku je, agaknya kat opis lain-lain pon ada.

Ada la sorang opismate aku neh, tak dinafikan nampak sangat keofisan dan cun la. Dressing pon cantik je. Pakai ala-ala keparat nampak gempak, pakai casual nampak smart, pakai baju kurung pon tetap nampak bergaya.

Dan ada la 4 buah lift kat level aku. SETIAP kali aku tekan, diulang ye, SETIAP kali, lift tuh memang akan amik masa tujuh lapan saat nak terbukak.

Dan untuk kali pertamanya tadi, bendalah tak bernyawa tuh terbukak dalam kiraan tak sampai suku saat.
Yang menekannya adalah opismate yang aku ceritakan di atas.

Lalu hangin la aku satu hari nih ngan lift tuh.

BIAS pompuan lawa!



P/S: Huh~

Tiada ulasan: