Ahad, 11 Mei 2014

Mei

Mei datang lagi. Dan bulan ni baru ada satu entry...? Eh. Tak sebok pon rasanya, mood je tak kunjung tiba, haha.

Adalah normal untuk sesorang sukakan sesatu nombor, atau musim, atau mungkin bulan, bila ada sesuatu yang berkaitannya berlaku di kala itu. Macam dalam kes aku, Mei adalah bulan kelahiran aku, dan kebetulannya, 5 adalah satu nombor kegemaran aku.

Cuma, tahun ni, ada lebih dari satu perkara yang akan berlaku kali ni.

Kepada yang sedang tolong membuat kiraan detik jangka untuk aku, trimas. Haha. I wont start counting, I just can't, it's too overwhelmed. I'll just let it come. Haha~

Apapon, trimakasih hosmet, dan ex-hosmet, dan sida-sida kakashunny, dan frens, sebab akhirnya kita berjaya mengadakan so-caled BBQ party malam tadi, walopon nyaris buat amok dengan management yang tak telus dalam sesetengah hal, serta sorang pacik yang menyampuk sukahati dengan ayat yang rasanya tak bape matang selaku sorang yang aku percaya dah melepasi separuh abad.

Alhamdulillah, hujan akhirnya berenti lepas Isya' malam tadi.

Thanks for the cake, and for the gift.



P/S: Fefeeling retis plak berterimakasih bagai. :P

Tiada ulasan: