Khamis, 9 Jun 2016

Aftermath Effect

Tajuk selalu omputih tapi isi Bahasa Melayu.

Masalah.

Tapi abaikan.

RAM aka pakcik Ramlee Awang Mursyid atau jugak dipanggil Tuan RAM oleh fans beliau, akan keluarkan buku terbaru tak lama lagi.

Anehnya hingga sekarang aku masih belum dapatkan sambungan terbaru Sunan Series.

Aneh.
Memang aneh.

Ini bermakna aku dah ketinggalan paling kurang tiga buah karya beliau. Walhal satu masa dulu aku boleh dikatakan konsisten dalam membaca dan mendapatkan yang terbaru panas-panas di pasaran.

Oh tidak. Aku masih gemar membaca. Masih berminat. Masih suka.

Cuma, kekangan masa dan Aisyah. Eh tetibe salah Aisyah kan. Hahaha. Sebenarnya nyalaan semangat untuk membaca tu agak pudar. Mungkin jugak sebab banyak urat putus tempohari. Eh salah urat putus jugak kan. Nasiblah labu.

Kesan yang harus aku terima dengan tabah dan redha.

Kesan lain?

....... makan sayur?


P/S: A/N :- Aisyah is mini me. Muahaha~

Tiada ulasan: