Rabu, 29 Jun 2016

Towards The End

Haa macam biasalah, tajuk kemain omputih tapi isi kandungan tetap Melayu. Hahaha~

*serious mode turn on*

Tak mudah sebenarnya, untuk berada di sini agak macam-macam aku hadapi, lalui. Setelah bersusah payah dengan pelbagai rintangan akhirnya terpaksa aku ucapkan selamat tinggal jugak.

~Kuucapkan selamat tinggal.... selamattttt tinggalllllll~

Eh nyanyi pulak.

Mungkin ini caranya untuk aku kembali pada fitrah, sape tahu kan. Justeru aku memilih untuk redha dan menerima. Tapi taklah aku menyerah macam tu saja.

Walaupun aku takde sebarang tempat berpaut buat masa sekarang, tapi asalkan teman sejiwa sanggup belajar bertatih sama-sama, rasa yakin tu sikit sebanyak, ada.

Dengan kebenaran beliau, dan restu si ibu, aku akan bangun. Ini bukan penamat kehidupan pun. Andai orang lain mampu, aku pun tentu lah boleh. Bukan lah aku ni cacat penglihatan, pekak pendengaran, atau tempang kaki atau tangan. Sempurna adanya aku.

Lalu, aku janji pada diri, aku tak mengalah di sini. Mungkin ini kesudahan untuk aku di sini, tapi bukan pengakhiran segala-galanya.

~Dunia belum berakhir.......~

Eh nyanyi lagi.

Tiga bulan.





P/S: Aku tahu aku boleh.

Tiada ulasan: