Khamis, 10 November 2022

New Zon

*entry rojak*

Akhir-akhir ni aku terlalu selesa menonjolkan pelbagai jenis emosi. Ia sesuatu yang kurang sesuai untuk aku sebetulnya sebab aku cenderung untuk melampaui had.

Justeru, apabila teman sekerja sudah bersuara dengan kata-kata "mungkin kau patut kurangkan marah", aku kira ia sebuah teguran yang perlu aku ambil serius.

Cuma memandangkan aku sudah mula menyelesakan diri dengan keadaan ini, perlulah sekali lagi aku melangkah keluar dari zon selesa ini dan menapak semula ke zon baru.

Sekurang-kurangnya, aku sudah berjaya meluahkan sebahagian hal yang aku pendam bertahun-tahun. Antaranya, aku tidak sebodoh atau senaif rupaku.

Serta, treat me as a ffb, I'll just imitate the same. Jika aku dicari hanya waktu diperlukan maka pilihan terletak di tangan aku untuk menyahut ataupun tidak.



Tiada ulasan: