Khamis, 14 April 2011

MNR : Black + Purple

Wah. Setelah sekian lama exprementasi MNR saya terjeda akhirnya jumpa jugak ngan beliau arinih.

Huh, mementang la arini saya keje sampai 1900 kan, baru la nak terjumpa beliau tuh. Dahla orang petang, pastuh suka datang lelambat, penat je merayau-rayau dalam floor tuh nak tunggu tengok muka beliau. Belum campur lagik ngan beliau tuh kadang-kadang nak wat tak kenal saya la apa la.

Motip meroyan tak hengat?

Huh. Sebab saya hanya akan mampu menatap MNR tuh dalam beberapa hari saja lagi. Pagi tadi saya baru saja melayangkan resign letter pada Papa Bear saya. Dan dalam seminggu lebih saja lagi saya akan meninggalkan company tersebut.

Sayang memamg sayang, apatah lagi dengan comfort zone yang dah saya capai tuh. Belum kira lagi dengan Nerdy, Icy, Mentholyn, dan bebudak lain.

Takkan ada lagi scene-scene Nerdy dan JEPnya, Mentholyn dan Mr Tatt, Icy ngan Mr Comel Ubi Rebusnya, Mr Tee yang masih hutang gula-gula asam boi ngan saya, Mr Swingy Mood yang suka kacau Nerdy, Mr Doraemon yang suka menjeling, Ms LJ yang sweet, Papa Bear yang super comel. Dan paling pasti memang takkan ada lagi MNR yang painless tuh.

Saya suka dorang sume. Sayang seadanya. Tapi, saya pun teringin duit yang ramai acam anak-anak berudu yang banyak, justeru saya terpaksa memilih satu antara dua.

Cuma, semoga yang bakal ditempuh, dapat didepani ngan sangat kukuh. Jangan la tergiveup tetibe.


P/S : Happy New Year to all Indians, you guys seriously sweet in yr traditional clothes.

Tiada ulasan: