Selasa, 26 April 2011

Cik Tenuk

Setel sumenya. Tinggal bersiap nak ke stesen bas dan menaiki bas ke kampung.

Waahhhh. Sangat penat hari ni.
Ambik Cik Tenuk, bawak beliau jejalan ke Plaza Damansara yang upanya takla jauh mana dari teduhan saya neh.

Kendian ke hantar beliau ke rumah pakcik saya sementara saya balik kampung.

Minggu depan akan memulakan lembar baru dalam sejarah penghidupan.

Buat masa sekarang, hanya mengharap mampu bertahan dengan apa saja.

Oh ya, entry ini sebenarnya nak perkenalkan Cik Tenuk kepada umum. Cik Tenuk neh adalah adik beradik Di Ambang Cinta tempohari. Beliau bakal akan memudahkan perjalanan saya neh, cuma besar la harapan saya agar beliau boleh bertahan dengan perangai saya yang tak bape suka nak pedulikan kebajikan spesies deme tuh. Keke, nasib la badan.

Saya sebenarnya dah snap gambar Cik Tenuk posing maut, malangnya saya kemalasan nak connectkan Cik Samsy kat lappy, justeru nextaim saja la.


P/S : Nebes menunggu minggu depan.

Tiada ulasan: