Jumaat, 22 April 2011

Suka + Pahit = Life

2 days to go.

Dalam orang lain riang gembira aku jugak menerima berita paling mendukacitakan dalam sejarah sorang pekerja. Tapi pahit mana pun kenyataan, kena la telan ngan berhemah. Seyes aku sangat tak suka gurau senda P&C camtuh. Tapi apa boleh kata, itu hak company. Selaku pekerja paling comel, aku menerima adanya dengan hati nan berat bak kren sekalipon.

Hoh,nak cter sal best, tamo cakap pasal memenda sedey neh.

Tiga pat hari lepas MNR wat comeback. Yelah, ari tuh kemain sombong ngan aku. Gi tempat beliau pon saje je wat tatau, pastuh cam sebok nan amat je kejap jalan sana kejap jalan sini walopon hakikatnya beliau memang sebok.

Lepas beberapa lama beliau tak masuk pagi tah tetibe ari tuh masuk pagi balik. Dan bila masuk pagi antara benda yang beliau akan buat ialah tayang muka eksen ngan aku.

The whole day was perfect, tapi kalau ditolak ngan sape yang duk sebelah aku masa tuh. Budak tak bape nak comel yang duk sebelah aku tuh memang la, sangat annoying. Memang aku tak suka dia, kendian saja plak buat mesra bertegur sape ngan MNR.

Huh, seb baik MNR tak layan. Keke.

Baru je planning nak bagitau bahawasanya neh minggu last aku, trus failed ngan kehadiran budak kurang comel tuh.

Lagi dua hari, mesti tak sempat nak mengacau MNR lagik. Huh.


P/S : Esok Sabtu. MNR keje. Ooooo yeah~! Nerdy pon keje jugak. Keke

Tiada ulasan: