Selasa, 5 April 2011

Saya Yang Kepenatan

Penat.

Orang lain yang nak kawen aku yang trasa penat bagai tak cukup udara nak bernafas. Tambah dengan semacam satu tekanan di pundak untuk jalani hidup yng lebih baik.

Lebih baik dalam erti kata aku adalah, kerja keras yang sepadan ngan bayaran. Dan masa rehat yang lebih baik.

Aku happy je ngan keje sekarang. Dan ada environment yang selesa. Cuma, andai masa depan tak secerah mana, selaku sesorang senormal aku, tentu la ada harapan nakkan somtin yang lebih menjamin.

Compare dengan dorang seusia aku, aku blom ada lesen kete. Tade kete, dan blom ada sebarang perancangan untuk berkereta.

Di Ambang Cinta?

Hoh. Bagi la beliau menikmati aman damai angin kampung, tamo la bawak beliau lagik meh KL, harus beliau tercedera lagik.


P/S : Huff. Bila terdesak dan diperlekehkan, teringin je bersila bawah pokok celagi dan bersandar lalu pejamkan mata.

Tiada ulasan: