Ahad, 2 Februari 2014

Unsettled

7 weeks to go.

Dan kad jemputan blom tempah lagik. Baju pon blom pi fitting lagik. Tema blom confirm lagik.

Ottokaji....

Uh-oh.

Neh kenduri nikah adik aku [ooo yeah adik aku langkah bendul ye di situ perlu la mintak gelang seutas dua neh], tapi budak neh blom setel banyak benda jugak.

Mak kat kampung dah kecoh suruh hantar kad pasai beliau dah memulakan jelajah kampung menjemput ke kenduri tapi tuh la, jangan kata nak hantar balik kampung, tempah pon belom ye.

Very the last minute btoi.

Bukan adik aku je, dengan aku-aku skali naik tensen. Harus migrain kalo esok lusa ni blom jugak tempah. Kenduri budak nih cuti skolah Mac nanti ye. Kawan aku yang kawen seminggu awal dari adik aku pon dah dapat kad jemputan beliau.








P/S: Susah-susah sangat pi beli kad Mydin baru tau.

Tiada ulasan: