Ahad, 1 April 2012

Smoothies

Alhamdulillah, perancangan berjalan dengan agak lancar nampaknya.

Cik Tenuk yang baru je ditukar bateri dua minggu lepas tetibe meragam sket, tak pasal-pasal gi bengkel lagik. Kali neh tukar menda plak tah. Haip~

Dannnn... finally, niat nak banje famili yang ada kat kotaibukota neh tercapai gak. Walopon sekadar banje cikencop kat HR Steak House, kira okeh la. Bukan aku tau sangat tempat makan best area Kolumpo neh.

Walopon mood awalnya agak spoil dek staff yang amik order tuh sungguh la impatient sampai suruh kitorang order dengan cepat sebab ramai customer & roasted cikencop yang sejuk, tapi aku masukkan dalam list 'sila-ignore' jeh.

Hari ni, hari berehat dengan lama.

Dan jugak hari membeli novel selain RAM-nya novel.

Dia Bukan Nabi by Rudy Hirdy. Nih sambungan Aku Bukan Malaikat.
Tulisan yang mengetengahkan watak lelaki lembut. Walopon watak neh still ala-ala Sunan RAM yang almost perfect, tulisan beliau agak mengujakan sebab tak penah plak ada yang membicarakan sisi baik golongan lelaki lembut yang cuba cari & cuba jalani kehidupan normal cam orang lain.

Kerana jalan cerita yang jarang diperkatakan maka aku membaca dengan mengabaikan bahasa penceritaan yang agak ala-ala Alaf 21.



**



P/S: Masih dalam mode kecelaruan minda.
Money supposed to be almost everything, tapi kenapa i'm still out of my mind?
The very normal me will never tolerate with those kind of people.
Adakah aku sedang mengalami kecelaruan personaliti? Nauzubillah~

Tiada ulasan: