Ahad, 6 Oktober 2013

BlogWalking~

Baik. Dah start balik peel menerjah blog secara bacaan senyap.

Uff... kalo dah start memang tak reti nak stop.

Yaaaa..... aku memang la salah sorang pembaca senyap di luar sana yang suka follow sesatu blog lalu dengan gigihnya membeklog entry deme dari yang latest sampai la entry pertama blog tersebut.

Ada yang aku terus follow sebaik habis entry pertama. Ada yang aku baca save link dulu, baca berhari-hari (ala-ala budak study time minggu study) baru follow.

Uh-oh, dan sekiranya deme ada blogger pemes aku memang tak prefer untuk deme perasan kewujudan aku supaya deme tak terterjah blog yang serba personal ini.

Kenapa? Haip.... dah nama blog personal, opkos la isi kandungannya terlebih merapu. Sekian saya yang segan wakaka.



P/S: Bai. Nak sambung jalan-jalan kat blog orang. Lalalalala~

Tiada ulasan: