Sabtu, 5 Oktober 2013

Minggu Penat

Finally.

Tamat minggu yang memenatkan neh. Err sebenarnya belom la tamat lagi pon, ada 3 customer nak kena tepon balik decline request deme. Ooo tidak saya tak suka menyampaikan berita buruk, tapi apa nak buat, bukan sume yang kita ndak boleh dapat kan.

Semoga-semoga inche budiman para customer memahami adanya.

Uh-oh. Perkara menarik minggu ni, lepas sekian lama ketemu lagi si kerempeng yang suka makan. Sejak dulu-dulu aku memang kagum dengan deme-deme berbadan kering kalah tiang letrik tapi tang makan kalah aku.

Perkara menarik kedua minggu ni, err.. sebenarnya tak menarik, tapi cerita sedih. Salah sorang member aku tersalah login ID orang lain, lalu dia dianggap tak datang keje.

Apakah itu sume.... jebal! Do something please, sila la buat sesuatu untuk selamatkan status beliau pada hari tersebut.

Baik, merapu takde point dah neh.




P/S: Motip shopping barang budak-budak kecik nak kena cecah satus, kain pasang aku pon baru nam hengget semeter?

Tiada ulasan: