Selasa, 28 Oktober 2014

CIMB Fiesta: Shop Till Drop~!

CIMB Fiesta just ended last Sunday 26th Oct 2014.

Dan aku memang shop till drop, literally.

Kerana tahun ni dah ada rumah sendiri (meski masih bertaraf rumah sewa) justeru alasan untuk ketiadaan ruang tu takde lagi, lalu aku manfaatkan sepenuhnya untuk tebus hampir keseluruhan mata ganjaran yang aku kumpul sepanjang bekerja.

Tahun-tahun sebelum ni hanya gunakan sebahagian mata ganjaran, lalu baki-baki lepas bawak ke tahun ni dan aku tebus sesuka hati. Muahaha.

Memandangkan tahun ni jugak mungkin tahun terakhir untuk main tebus-tebus ni, maka jangan sia-siakan peluang yang ada.

Kebanyakan yang aku tebus adalah barangan rumah, segala periuk belanga sume aku bedal, siap untuk adik beradik dan jugak ibu-ibu di kampung. Malah selimut serta Pillopet pun masuk senarai. Err.. personal blender pon.

Paling seronok ialah beli jugak satu benda yang dah lama betul aku berangan - mesin urut kaki Gintell. Pehhh, perasaan dapat beli tanpa rasa bersalah adalah sangat seronok. Dan dapat pulak mesin urut mini yang boleh guna di bahagian leher, bahu, belakang, perut, serta kaki lengan sume. Siap ada plug dalam kereta lagi, lagi lah best nak tidur bila balik kampung nanti. Ya ampun, senonoh sangat orang drive aku tidur dari KL ke Kelantan.

Pendek kata, tahun ni adalah tahun menebus yang bahagia.

Timekasih pada mereka yang bukan saja menemani, malah sudi mai ambik dari rumah, mai hantar pulak. Tahun depan andai masih berada di kota ibu kota ni kita teruskan lagi aktiviti tradisi ni ye kawan-kawan. Muahaha.



P/S: Dalam mode yang lebih serius, terima masih banyak untuk korang. You guys know who you are. Yes dear chingus, you guys. :)

Tiada ulasan: