Khamis, 30 Oktober 2014

Tenuk

Aku memang masih dengan Tenuk.

Buat-buat tak peduli apa orang kata, atau apa orang sangka.

Bukan la aku sengaja pun nak dengan Si Tenuk lagi, tapi tu je yang aku mampu. Maksud aku, mampu dari segi kepandaian. Karang cakap tak mampu dari segi material kena boo pulak. ;p

Mungkin dari sudut lain aku patutnya dah lama gantikan Tenuk, untuk keselamatan salah satunya. Tapi elemen keselamatan tu agak diragukan sebab aku bukannya pandai sangat kalau bukan dengan Tenuk.

Tapi tu lah, orang yang paling dekat dengan aku tak kesah, yang memang dekat dengan aku pun takde bunyi pape, jadi aku rasa takde masalah apa kot. Haha.

Cumanya andai rezeki tu ada maka mungkin Tenuk akan aku gantikan. Muahaha...

Walaupun cadangan asal Tenuk perlu beralih tangan pada depa yang lain tapi bila pikirkan balik Tenuk masih diperlukan. Justeru Tenuk akan masih dengan aku jugak la gamaknya.

Jadi Tenuk, please be happy because I am happy with you. Err walaupon terlajak nak pi hantar service, silajangan risau, akan aku hantarjugak.

Because you know what Tenuk, you are mine.

P/S : I sayang Tenuk banyak-banyak la.

Tiada ulasan: