Jumaat, 19 Ogos 2011

Hang-Aku to Awak-Saya~

Referring to this entry, gambar yang diattach di situ sebetulnya gambar crop. Heh, kerana pada masa itu ada beberapa perkara yang masih blom pasti maka aku tamo la jadik tukang heboh dulu, kena tunggu tuan punya badan hebohkan sendirik dulu.

Makanya, di bawah aku sertakan gambar crop dan gambar asal. Takde la jauh mana bezanya pun. ^^



Cropped version~

Orinigal pic~ Sila pokes pada pasangan belah kanan~
*ish, apahal lak gmbr neh...mls upload lain. lalala~


Pasangan paling kanan tuh bakal separa rasmi terikat raya keempat nih andai tade aral insyaAllah. Kerana deme tuh adalah member-member, maka percakapan tuh mestila beraku-kau, atau kerana slang utara memasing, maka jadik la hang-aku.

Justeru aku dan beberapa lagik member sesaja la duk berbincang, apakah deme akan kekal berhang-aku cenggitu?

Tarikh gambar tersebut adalah Jun, dan hari nih ada rezeki jumpa lagi bebudak berdua tuh, perkara pertama selain kereta baru itu, yang aku kesan adalah perubahan kata ganti diri yang digunakan.

Tetibe je aku pasan bahawasanya bahasa dorang dah bunyik sedikit tak sama, dah ala-ala lembut bak ditiup bayu je. Dan bertukar, tade hang-hang dah, dah berawak-saya dah pulak.

Selaku member yang sungguh jujur, dan-dan tu jugak aku gelak sambil tepuk-tepuk cermin kete baru itu.

Ni baru dalam poses persiapan majlis deme, dah lepas raya nanti, aku rasa bahasa tuh akan berubah lagik sekali, mungkin akan membahasakan nama plak. ^^

Uit uit.. membahasakan nama? Keke~ Pikir je aku terasa nak gelak selama soploh minit tak berenti.


P/S : Pape pun, tahniah kat anda berdua. Oh, salah. Tahniah kepada awak-awak berdua. Keke~

1 ulasan:

iyda_hudayah berkata...

wahh...sangat menarik untuk dikongsi kan..