Rabu, 3 Ogos 2011

Pagi Hari~

Wohooo... pagi-pagi buta menaip.

Pagi nan ceria ini aku tak mampu nak sambung tidur cam selalu walopon keje lambat lagi, penangan tdo seharian semalam. Alkesahnya semalam yang merupakan off day, aku boleh demam tetibe.

Hoh, nasib baik demam tak teruk.

Justeru pagi neh dah agak ok. Malam tadi kena paksa makan panadol. Rumet nan baik ati bleh bagi ubat demam kaler biru. Haih, tobat pahit~
Apa spesies ubat tah...

Tapi pagi neh gamaknya dah semakin ok, terbukti apabila menghadap sahur dengan siap bertambah nasik. Heh, orang sehat pon makan ala kadar je pepagi buta, aku yang tak bape nak sehat boleh makan ngan berselera. Keke~

Act, hari nih agak nebes nak keje, arini implement sistem baru. Maka kemungkinan untuk aku terkial-kial agak besar. Walopon konon cam gigih study manual semalam (?) dan hari ni, tapi manual dan praktikal tobat la berbeza.

Maka hanya mampu tengok dan lihat saja la apa jadik arinih. InsyaAllah la tade unsur-unsur kejutan yang boleh memendekkan umur. Haih.


P/S : Surat cinta untuk Atok kiriman aku dah disiarkan, kelakar plak komen-komen kat situ.
Sah-sah la aku baca je, nak reply pape cam keseganan melampau je. Keke.
Lalalalala~

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku pon selalu demam time cuti. x best langsung