Ahad, 29 Januari 2012

Happily Engaged!

Tahniah pada salah sorang member zaman universiti, yang akhirnya mengikat tali pertunangan.

ehsan Google

Kisah yang penuh liku akhirnya bakal ditamatkan dengan ikatan penuh keberkatan andai jodoh panjang, insyaAllah.

Kisah cinta dorang? Ufff.... tragis. Kalo samakan dengan lukisan kat kertas graf di mana garis lurus adalah normal, bukit bukau adalah problem yang mendatang, besar mungkin bukit dan gunung lebih banyak dari garis lurus.

Kedua-duanya kawan aku, dan nih pasangan yang tak melampau rasanya kalo aku katakan - ramai yang mengharapkan dorang neh ke jinjang pelamin. Dan, impian ramai orang akan berakhir ngan kenyataan kiranya.

Kerana hubungan separa rasminya neh tidak dihebahkan, maka tak boleh la aku nak tompang menyebok bercerita lelebih, cuma couple neh penah dikisahkan kat sini sebelum neh.

Kata member aku neh, insyaAllah tarikh nikah dorang takkan clash ngan tarikh nikah pasangan SS-AA.

Tapi still, aku blom bleh comfirm dapat cuti atau tak masa tuh. Kalo dapat insyaAllah sampai la sesama memeriahkan majlis, kalo tak maka dari kejauhan la aku ucapkan taniah..

Dear fren, taniah for ur engagement.

ehsan Google~


P/S: Semalam jumpa cik SS & inche AA-nya.

Tiada ulasan: