Jumaat, 23 Mac 2012

Still the Fastest~^^

Setiap kali exam zaman blajar dulu kala aku memang paling cepat hantar kertas exam. Terutama kalo exam mencecah 2 jam 30 min, masuk sejam setengah je memang aku akan submit dan berlenggang keluar dewan exam.

Zaman asasi dulu aku agak dikenali dek habit yang satu neh - budak paling awal kua time exam. Ramai jugak tensen disebabkan aku katanya. Wekeke~
Kerana msa tuh subjek menghafal maka aku kua sejam lepas exam start, paper plak asalnya dua jam setengah. =P

Heh, bukan la aku bijak sangat kua awal, tapi aku ada satu disease di mana memang tableh nak duduk lelama dalam dewan exam lelebih lagi bila dah habis jawab. Dan secret recipe kenapa aku dapat jawab soklan dalam sekelip mata adalah kerana aku jawab sebaik je habis baca soklan. Tade nak ulang-ulang. Dan aku tak suka cek balik jawapan - sesi cek semula paper yang dah ditanda sesiap boleh mendatangkan migrain untuk aku.

Justeru it's a No~ No~ No~~

Dan selepas agak lama jugak tinggalkan musim-musim exam tuh sume, ternyata skill 'the fastest' aku masih ada rupanya.

Dua hari lepas ada training untuk satu lagi produk(?) baru yang bakal dilancarkan April neh. Dalam sesi training salunya memang ada test di penghujung sesi. Dari awal lagi trainer dah bagitau sape yang jawab paling cepat & tepat akan dapat lolipop.

Otomatik aku excited.

Dannnn... ta-dah.

Jawab 10 soklan objektif & 10 subjektif dalam masa tak sampai dua minit. Lalalalalala~


Ta-dah~


Dua dari tiga lolipop~ ^^


Sepanjang training ada dua tiga ala-ala kuiz, dan tatau semangat apa aku gigih menjawab maka dapat dua lolipop~ Lalalalala~



P/S: Whee hee~~

Tiada ulasan: