Rabu, 11 September 2013

Pizza~!!

Dinner pizza selama 3 hari berturut-turut.

Ahad lepas, pi melawat ex-rumet yang demam panas (aku masih percaya itu adalah demam lepas kawen - penat kawen, dan penat pindah, dan sebagainya la).

Beliau ada beli 2 kupon Papa John bernilai RM40 yang expired 2 hari lepas tuh. Dek demam panas yang kejap surut kejap datang balik lalu beliau dengan pasrahnya bagi jeh kat kakashunny.

Dan bila nak redeem kakashunny mesti la kena bawak orang yang mampu makan dalam kadar yang banyak, yang mana tidak lain tidak bukan adalah aku. [Tu pon ada hati nak makan sorang, makan nasik bungkus pon tak mampu habiskan sorang ada hati nak makan Papa John RM40 sorang-sorang. Pfft~]

On the way nak ke IOI Mall untuk redeem, kitorang terserempak hosmet yang baru balik keje, lalu kitorang seret sama pi redeem kupon.

Alkesah, hosmet kitorang tuh rupanya ada beli kupon yang sama - yang ni lagi dasat, beli RM60 - dan expired pada tarikh yang sama. Dan beliau langsung tak ingat!
Tapi yang tuh kena redeem kat Sunway Pyramid.

Lalu, esok malamnya lagi sekali pi redeem pizza lagi. Kali ni, masa nak keluar bertiga, kebetulan salah sorang hosmet lain balik, sama kes jugak, kitorang seret sesama pi Sunway demi menyelamatkan kupon dari ter-forfeited macam tuh je.

Malam ni, rumet aku yang sorang tuh asik menggelisah je kelaparan. Nak masak malas katanya, nak keluar pon tamo, lalu berura-ura untuk call Mc'D atau Domino saja.

Dan walo dah dua hari makan pizza, masih jugak nak call Domino.

Gitu la kesah cemana aku dinner pizza tiga hari berturut-turut.

Oh, minggu depan mungkin call Domino lagi, sebab tadi dorang lambat, lalu kitorang dapat la kupon free regiular size untuk next order.

Rezeki jangan ditolak kata orang.

Oh ya, gambar memang takde, tak sempat snap sume dah menyerbu kelaparan. Lalu yang ada hanya bekas lapik pizza, tak kuasa la nak snap.


P/S: Makan ~ Whee~

1 ulasan:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

jangan diamalkan sangat makan fast food nih......

maklum le... seme nye FAST.....