Selasa, 10 September 2013

Tart Nenas~

Oh tidak tidak.

Ni memang tart nenas raya, tapi bukanla aku punya walopon aku beli 2 bekas tart nenas untuk raya hari tu.
Aku punya dah lama selamat dimakan.

Ni kakak kakashunny punya. Malam tadi kitorang pi rumah beliau hantar barang. Dan rumah beliau masih ada serdak-serdak beskut raya.

Mata aku asik terjeling-jelingkan tart nenas atas meja. Last skali sambil salam balik aku sadin capai seketul dan makan.

Wheee... Terbaik!

Kulit yang gebu dan ranum, jem nenas yang manis-manis masam. Yang paling best hancur di lidah bukan di tangan.

Aiyayyyaa... Sangat sedap.

Terus kakak kakashunny offer nak tapaukan.

Rezeki jangan ditolak...

Lalu ditapaunya dengan bekas-bekas sekali.


Nampak tak tahap kegebuan tart nenas neh...



Last~




P/S: Makan~

Tiada ulasan: