Sabtu, 21 September 2013

Team Building: River Crossing

Team Building-nya sehari setengah jah, dari pagi semalam 9.00am sampai 1.00pm tadi, tapi apakah perasaannya macam seminggu lamanya tak online mengadap lappy. Ish3~

Kerana xde sebarang expectation maka keseluruhan team building neh adalah seronok.

Paling best ialah so-called river crossing.

Pakai kadbod buat bot (nak eksen sikit kitorang punya bot paling ensem ohsem thanks to RM keke), pastuh kena menyeberang swimming pool. Tapi tak berkayuh ala-ala manja gituh memang takde harapan la nak lepas kan. Kesahnya berpaut dekat tali yang direntang antara kolam renang. Satu hujung ikat, lagi satu hujung kena ada orang buat-buat gagah perkasa tarik kasi tegang supaya penyeberang dapat menyeberang dengan selamat.

Part yang paling best ialah kena ada dua orang turun dalam kolam untuk tampung bot tuh sebelum berlepas(?), salah sorangnya adalah aku.

Alkesahnya zaman kekecik dulu teringin la sangat nak kolam renang, bila dah besar-besar tinggi plak tak naik-naik jadi katanya aku tak boleh turun nanti aku yang terbenam tak naik-naik.

Aku bagi moral of story dulu; sila la mendengar nasihat orang berpengalaman.

Memang aku terbenam, jengket hujung kaki pon air bebetul bawah hidung.




Sesatunya bot yang lain dari yang lain bak kata trainer. Kembang hidung sat hahahaha



Bot sedang menyeberang~



Proses penstabilan sebelum berlepas.



P/S: Walopon terbenam tak kira nak seronok jugak. Lalalala~





Tiada ulasan: