Selasa, 1 Mac 2011

Star Award~

Baru saja trima call dari private number kira-kira jam 2300.

Aku selected untuk Star Award, atau dalam bahasa mudahnya, best agent, kot. Bahasa lain, pekerja terbaik, agaknya la.

Terkejut. Harus terkejut sampai berpeluh kemain waktu dimaklumkan walaupun dua bulan lepas pernah diberitahu bahawasanya aku akan dicalonkan untuk award tuh. Dan beberapa hari lepas TL aku atau nama manjanya PapaBear gigih ambik gambar bagai.

Dan dengar ceritanya gambar tuh dihantar ke pihak upper level.

Jenuh paksa-pujuk TL aku untuk bagitau apa maknanya dia tersenyum-senyum, dan untuk apa gambar tuh, tapi sampai sudah dia tayang gigi semata.

Katanya sampai masa aku akan tahu, dan masa tuh mesti aku surprised.

Hoh, neh bukan seprais lagik, nih dah shocked.

Majlis penyampaian award tuh adalah esok pagi, 0930. Dan aku diminta berpakaian formal.

Hoh, aku terkejut kot. Masih menggigil neh.


P/S : Alhamdulillah~ saya ada nazar yang mesti dibayar.

1 ulasan:

zai berkata...

tahniah... nnt leh jwb call tuk ananda krishnan plak...