Rabu, 5 Januari 2011

Bunga-bunga berbunga~





Bunga.
Hati saya sedang berbunga-bunga.

Mungkin sebab pagi ni saya dapat berita yang sungguh tak terjangka. Berita baik. Tapi buat masa nih kena senyapkan dulu memandangkan saya dah diberi peringatan untuk tak dedahkan hal neh pada sesape selagi sebarang confirmation blom ada.

Mungkin jugak sebab hari nih dah dapat confirmation later yang membawa maksud saya mungkin boleh dapat bon pada bulan 3 nanti. Kalo betul, sangat-sangat la seronok. Alhamdulillah sesangat.

Dua hal neh sikit sebanyak membantu mengurangkan risau mak saya kat kampung yang memang kesal ngan pilihan saya untuk tak hadir ke interview KPLI tempohari.

Heh, mungkin jugak sebab arinih MNR masuk awal keje, jadi sempat jumpa beliau. Dan saya munsykil kenapa beliau buat catwalk kendian bila hampir sampai ke island saya & da gang, beliau tetibe buat pusingan 270 darjah yang mana mata beliau tepat menatap lantai. Lepas tuh buat muka blushing. Apakahhh...

Pape pon, saya hanya nak maklumkan, hari ni bukan la upsetting day.


P/S : Motip bersaya bagai??? Huh, aku moyan.

Tiada ulasan: