Rabu, 19 Januari 2011

Refreshing~!

Baru sampai dari kampung.

Waahhhhh.... memang tak puas la cuti 4 hari. Dengan MAW yang dah memang lain, dah degil. Cam abang dia, huh. Ngan bilik baru yang dah nak siap. Hoh, mementang tempoh tunang Si Arjuna dah cecah 7 bulan. Kalo ikut rancang cuma nak ikat janji tuh setahun saja. Padan la nak botak kepala beliau carik keje.

Dan saya?

Hehe... masih cam biasa, lagi dua jam akan memulakan keje lagi.

Malam tadi dalam perjalanan ke perhentian bas, Arjuna buat kelakar. Minyak kereta kontang. Sudah la saya tade bekap langsung nak beli tiket lain andai bebetol kena tinggal dek bas. Nasib baik kua agak awal jadi sempat buat SOS mintak tolong bapak saya datang. Huh, harus la sepanjang perjalanan balik malam tadi beliau kena leter.

Baik la, perlu bersiap sekarang.

Oh ya, inche Zazai, saya sudah invite kamu ke sini. Seperti yang saya maklumkan, tade sebarang sebab khusus ruang neh diprivasikan melainkan.... heh, saja je. Wehehehe...


P/S : Btw, congrate buat Pija ngan Zazai dapat JQAF yer. Tak lama lagik kena laa panggil korang ustaz & ustazah, kan? Hehe...

Tiada ulasan: