Selasa, 4 Januari 2011

MNR : Upsetting Day~

Sepanjang hari berangan seronoknya minggu ni. Sama shift ngan MrNiteRider. Happy je arinih.

Malangnya, sebaik je cecah sejam keje, tak mampu nak sembunyikkan kuciwa tatkala dapati angan-angan tinggal angan-angan. Haiseh, MrNiteRider tak jadik tukar shift ke pagi rupanya, masih kekal petang. Yang mana bermaksud beliau hanya akan muncul apabila aku dan bebudak shift pagi logged out. Haip~

Motip sangat aku tersangkut camneh sekali kat MNR neh?

Heh, tade la sangkut mana. Sekadar mencuci mata dan menyegarkan otak bila rasa senak sungguh ngan call yang asyik bipping dan kerenah memacam manusia. Keypad tanggal pon leh call aku & da gang? Sumpah kelakar.

Tapi, MNR tuh, suka sangat buat muka memalu sesegan siput ngan aku, kalo bercakap harus mata dia ke lantai. Makin la aku giat mengusik, wehehe.

The best part arinih, bawak memember ke Pasar Kerinchi. Wehehe... sonok.


P/S : Nak jumpa MNR lagik esok, boley? Haha...

Tiada ulasan: