Sabtu, 2 Julai 2011

Kisah Opis : Access Card Lagi

Weekend lagi.
Keje lagi. Dan terkurung lagi dalam opis. Ohhh tidak. Aigoo...

Bila nak dapat access card neh, esok keje lagik. Gamaknya kena la bawak bekal, cam gadis-gadis ayu gitu bawak bekal. Huh, tapi saya bukannya gadis ayu... Tak sesuai.

Arinih Cik Tenuk cam kurang sehat je, tadi cam malas-malas je nak gerak. Haih, perlu ke bawak gi berubat?

Macam-macam btol depa neh.

Aku sendirik pon nyaris nak pitam tadi, kena panggil ngan TL. Punya la cuak apa la salah dah buat. Rupanya nak briefing jeh pon.

Dan kena tegur. Katanya suara aku too soft, tak clear.

Huh? Soft? Soft lemah gemalai tape gak, tapi lebih pada tak clear.

Pastuh suh dengar balik conversation tuh.

Aigoooo... tobat aku tak suka dengar suara sendirik. Toksah tanya ngape, sebab memang tak suka. Meremang bulu telinga. Haihh..

Esok keje. Pagi esok nak suh sape bukakkan pintu?



P/S : Semalam hosmet saya beli iphone4, member saya beli SE Experia X8. Saya nak jugakkkkk...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko jgn terikut2 dengan org. ukur baju badan sendirik

nmEsfie berkata...

keke... tgh ukur kt bdn sendirik ah neh fatt..