Sabtu, 9 Julai 2011

Semberono

Cemana nak mulakan tatau. Kepala rasa tak tersusun sejak dua menjak neh. Dan takde jawapan walopon dah jenuh perah otak mengimbau kat mana salah silap.

Nak kata tension keje, ok je.

Selaku newbie memang la agak menyukarkan dengan kekurangan access untuk beberapa perkara, tapi bebenda tuh sume boleh cover sebab ramai je yang sudi membantu.

Problem dengan housemate? Haipp... mana de, sume cam biasa je. Erkk... sesekali buat dorang bengang, pon termasuk benda biasa jugak la tuh. Keke~

Famili? Mana de.... tengah planning nak balik puasa seminggu kat umah, gempax tak planning? Haha~

Justeru, apakah yang mengganggu neh?

Gasak la. Sekarang teringin nak publishkan cerita pendek yang penah aku karang 6 tahun lepas. Wahhh.... dah 6 tahun? Heh, masa tuh tengah muda remaja. Keke.

Kisah yang diadaptasi dari sekitar yang memang penah terjadi.

Cuma, andai bahasa dan persekitaran kelihatana sangat kebudakan, amponkan jela, sebab aku tak edit seayat pon, memang original tulisan asal 6 tahun dulu.

Tulisan yang aku siapkan dalam masa 6 jam dalam bentuk tulisan tangan yang kendiannya aku taip balik untuk simpanan.

Huh, sebenarnya cte tuh tak penah ada tajuk. Dan aku lupa apakah aku penah publishkan ke tak kat umum sebelum neh. Tak kesah la, nak publish jugak. ^^


P/S : An adaptation. Fulla~

Tiada ulasan: